Nu e det jul igen,

Hejsan svejsan,

Igår träffade jag mickey mouse! Kanske inte den riktiga, men eve är sjuk och har ont i halsen så hon låter precis som mickey mouse när hon pratar. Lite komiskt tycker jag.

Var med Teresa och eve igår efter skolan. Eve var inte i skolan igår men hon kom till teresa lite senare på kvällen. Det första vi gjorde var att dansa till massa jullåtar, vi hade på oss tomteluvor och hoppade runt i teresas rum, sen kollade vi på halva Eldorado och Mr. Beans semester. Två riktigt roliga filmer, speciellt Mr. Bean filmen. Om ni inte har sett den och är lite dystra en dag och behöver skratta så rekomenderar jag den. Efter Mr. Bean åkte jag och Eve hem i det kalla, regniga december vädret. Har inte så mycket mer att säga, så so long suckers ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0