Usch

Världens äckligaste sak hände för ngn timma sedan. Tjuvalarmet gick på! Helt plötsligt började det pipa och mitt hjärta hoppade nästan ut ur kroppen för att jag blev så överraskad. Eftersom jag är ensam hemma så är det ännu läskigare. För om det var någon mer här så skulle det inte vara lika farligt. Iallafall så blev jag riktigt rädd också så jag ringde mamma, xp, så att hon kunde ringa larmtjänsten (lr vad det heter).  Precis efter ringde eve, så det gav mig en till hjärtattack för att det kom så plötsligt. Sa vad som hänt och då försökte hon bara göra allt värre så hon sa massa saker om att det är ngn där ute o.s.v. Men mer vill jag inte säga för då kommer jag bara skrämma upp mig själv. Om det är ngn snäll själ där ute som vill komma hit och hålla mig sällskap så KOM!

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0