Gooodis

Glömde att säga vad jag fick för betyg nu i jul. Blev j'**ligt glad att jag har kunnat få de betygen, så här kommer det: VG i alla ämnen förutom hemkunskap som jag fick MVG. :D Är sååå nöjd och stolt över betygen. Vet inte riktigt vilka ämnen som jag kan höja mig ännu mer i, kanske typ slöjd.

 Juste, nu när jag ändå lägger ut saker jag glömmt att lägga ut så la jag aldrig ut bilderna på när anna och henning fick sina presenter. Så här kommer några...


Anna och Henning när de precis fått sina paket.


Henning när han visar upp sin fina julklapp


Anna när hon visar sin julklapp


Anna med sin ätbara bh


Henning vågade inte hålla kallingarna så eve fick hålla upp dem för bilder

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0