Jullov... nu tack!

Hallå allihop,

är såå trött så det inte är sant. Längtar verkligen efter ett lov nu för att bara sova, slappa, vara med vänner o.s.v, o.s.v.
Det är lucia imorrn (egentligen är det på lördag men det firas imorrn i skolan)... I min skola är det alltid miniorerna som ställer till med ett lucia tåg för på seniorerna är det aldrig någon som vill vara med och göra något över huvud taget, så får se om det blir ngt kul...Inte för att jag tror att det kommer vara det -.-
 Ska ändå klä mig rött dagen i ära. Ska ha min röda klänning som jag hade förra julen, har ingen annan röd klänning så det får bli den, och så ska jag ha en tomteluva. :) Juste, jag får inte glömma att ta med en extra till Karro... Ska gå och leta reda på en direkt.

Lägger ut en bild på min älskling Robert Pattinson, enjoy!
Robert Pattinson

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0