shit vad jag längtar till gymnsiet

Hallo

Vill bara säga så mycket förlåt för att jag glömde nämna att det var första advent igår. För er som missade det överhuvudtaget, fy på er! (a)

Jag fick reda på en sak i skolan idag som fick mig att bubbla av ilska. Det hände en pinsam sak för mig i helgen, jag råkade ringa fel när jag skulle ringa ifrah. Hade ett nummer i huvudet som jag trodde var hennes så jag ringde till det och såklart var det numret till en som jag ringde mycket förut. Visste inte det när jag ringde men när jag märkte att det inte var till Ifrah jag hade kommit till så la jag på luren. Fem minuter senare fick jag ett sms av den här tjejen och frågade varför jag ringt henne så jag förklarade att jag hade ringt fel och det inte var till henne jag ringt. Trodde att hon skulle släppa det, men icke sa nicke. Nu har hon gått runt och sagt till alla att jag ringde henne och sökte henne. Om du läser det här så VAR DET INTE TILL DIG JAG RINGDE!! Fatta. De personerna i det gänget är på mig på allt jag gör. Minsta lilla snesteg. Det var inte precis att hon snackade skit om mig men det är så barnsligt att hon säger det till alla i skolan. Fick lixom reda på det av en av mina kompisar som hört henne snacka om det. Blir så sur... 

Jaja, om ett halvår slipper jag allt det här barnsliga grundskole snacket. LÄNGTAR!!


första advent igår! :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0