Fjärde advent

Halloj

Det är fjärde advent idag och bara tre dagar kvar till julafton! Fan vad det här halvåret har gått snabbt. Håller ni inte med? Nu längtar jag verkligen till jul och nyår. Får se vad nytt som kommer hända år 2009. Hoppas verkligen att det blir ett bra år. Med vännerna jag har tror jag inte att det blir några problem.

Var i stan idag på en jobb intervju för Ungomsorg. Har skrivit lite om det tidigare, men det går helt enkelt ut på att underhålla gamla människor. Teresa och Eve åkte också med och blev intervjuade. Det som var bra var att den som intervjuade mig var Ifrahs syster. Så jag kännde henne lite innan, det tror jag var en bra fördel. Det var ju inte världens jobbigaste intervju, behövde bara prata lite om mina intressen och vad jag gillade att göra på fritiden. Jag tycker att det gick bra. 

Efter intervjun gick vi och åt lite och strosade lite i stan. Det var piss kallt så vi stannade inte såå länge men vi åkte väll hem runt 6. Köpte julklapp till pappa. Det fick bli typ 150 st peggar som man använder när man golfar. Lite tråkigt kanske, men jag kom inte på ngt annat att köpa. 


Fjärde advent idag och bara 3 dagar kvar tills julafton

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0