15.59

Halloj,

Idag har varit en ganska lugn dag. Efter lunch åkte jag och syster ner till centrum för att handla de sista julklapparna. Det gick på typ en halvtimma och sedan var vi påväg hem igen. När vi kommit hem upptäckte vi att boken vi köpte till pappa hade han redan. Så imorrn får jag åka och lämna tillbaka den och byta till en annan. Köpte fyra fina nagellack till mamma. Köpte dem på ett stånd som var utanför jakan centrum. De kostade bara 100 kr tillsammans. Så jag rekomenderar alla som inte har så mycket pengar att köpa för att köpa det till sin mamma eller syster o.s.v.
 
Ifrah och jag hade bestämmt att hon skulle komma hit kl 3 och hon sa att om hon kom efter 4 (eftersom hon inte är den bästa personen på att passa tider) så skulle jag få hundra kronor av henne. Och såklart så kom hon 15.59. Typiskt, lr hur? Två minuter till och jag skulle vara hundra kronor rikare (jag skulle såklart inte ta hennes pengar :p).

Iallafall. Vi kollade på filmen The Notebook. Har sett den några gånger förut. Men eftersom jag inte har sett den på länge så ville jag kolla på den. Den är super, duper bra, iallafall för de som är en sucker för romantiska filmer (som jag är). Den är ett måste att se om man gillar romantiska draman. Plus att det är väldigt bra skådespelare som är med i den. Så på det sättet blir den ännu bättre. Den är en riktig klassiker. 
Lägger ut lite bilder på skådespelare som är med i The Notebook...


Rachel Mcadams

Ryan Gosling


James Garner

James Marsden

Och många fler. Men det var de här fyra som jag tror är de kändaste av alla i filmen.

xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0