Grattis banana!

Halloj,

Idag i skolan delade vi ut julklapparna till personen vi köpte till. Jag köpte ju till anna och hon fick; da da da, trummvirvell tack...... godis underkläder(hon fick örhängen också)! :D Jag köpte en godis bh till anna och eve köpte godis string- kallingar till henning. Anna hade under veckan klurat ut att hon skulle få godis underkläder efter alla ledtrådar vi hade gett henne och vi försökte riktigt mycket att få henne att tro att hon inte skulle få det men när hon öppnade sa hon: "jag sa ju det". Tror att båda blev glada och tyckte att det var roligt, men jag tror att henning skämdes lite när vi sa att han skulle visa upp sin present till alla. Men det får han faktiskt ta. 

Jag fick ett halsband och örhängen av teresa. Båda var skit fina och halsbandet matchar till ett armband jag fick av teresa i födelsedags present. Så tack teresa!

Idag ringde en man från ung- omsorg. Det är ett projekt (om man kan säga så) som använder ungdomar till att underhålla med gamlingar, taskigt sagt, gamla människor om det var bättre. Ifrah jobbar där så jag anmälde mig och på söndag ska jag på intervju med dem för att se om jag platsar där. De sa att jag gärna fick ta med mig en kompis så eftersom teresa tidigare har sagt att hon också vill tjäna lite pengar så ska hon följa med mig. Ska bli intressant...

Hände en sista sak idag... Trummvirrvel.... Anna blev framröstad som periodens elev! Blev väldigt förvånad faktiskt(sorry anna) men det var jätte kul att hon vann. Hon hade fått en fin nominering, men när vi alla snackade om vem hon fått de från så var det varken jag, eve eller teresa som hade skrivit någon. Så det var lite komiskt. Jaja, ska dra mig till sängs nu. x)

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0