Black beuty

Halloj,

Just nu sitter jag hemma hos eve efter att vi haft en riktigt mysig spadag igår. Eve och hennes syster bjöd hem tre av sina kompisar. Eve bjöd mig, emma(hennes pojkvänns syrra) och teresa. Det var en riktigt mysig dag med att vi bastad, gjorde olika masker- till håret, ansiktet o.s.v, åt pizza och mycket mer. Så nu har jag skit len hy och lent hår.

Jag färgde håret också. Det blev *trummvirrvell*...svart! Hade inte från början tänkt att färga det svart. Men på bilden på paketet var hennes hår inte svart även ifall det stog svart på paketet. Och hon i kassan sa att det skulle bli lite mörkare än på paketet så eftersom jag hade ganska mörkt tidigare så ville jag ha mörkare, och jag gillade färgen på paketet så jag slog till på den. Men såklart blev det helsvart. men jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet. Jag trodde aldrig att jag skulle passa i svart. Men det blev en bra överraskning.

Ikväll kommer kusiner och övrig släkt hem till oss för att fira nyår. Jag hoppas och tror att det kommer bli kul. Ska ha en grå klänning från gina med spets. Med den kommer jag ha svarta strumpebyxor med svarta smycken tror jag.

Jaja jag får skriva mer senare och lägga ut de första bilderna på håret.

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0