Boy love

Halloj,

Tänkte berätta lite vad som hände igår.

Jag och Eve hade i veckan bestämmt att vi skulle åka och shoppa nu när mellandagsrean börjat. Så vi gick igår lite i jakan centrum och kollade i lite olika affärer. Jag hittade en skit fin klänning på gina som jag köpte (eftersom jag fick presentkort där så vill jag utnyttja mellandags rean) och så köpte jag ett par örhängen på Ur och Penn. Man behöver alltid örhängen. x)

Efter det ville eve att jag skulle följa med henne hem. Så vi åkte hem till henne en stund och åt lite o.s.v. Sedan åkte vi till Tess för att vi tidigare hade bestämmt att vi skulle göra ngt. Så vi hoppade på tåget och åkte dit. 

Hemma hos Tess lyssnade vi på musik, och två filmer- Howls moving castle som är en animerad film, och Brokeback Mountain. Den är så himla bra. Har sett den en gång förut, men eve eller tess hade inte sett den så vi såg på den. Både jag och eve grät i slutet, fast eve lite mer än vad jag gjorde. Det känns faktiskt bra att se att jag inte är den ända som börjar böla till typ varje film. Iallafall, båda var skit bra.

Jag somnade runt 7 på morgonen eftersom eve och teresa inte gick och la sig förrän typ 6, sen när de väl gjort det så började eve snarka. Och jag kan verkligen inte sova om det är mycket ljud runt mig. Men det gick tillslut och gissa om jag är trött. För vi var tvungna att gå upp 11 för att eve skulle ta hål i näsan och kolla sina ögon. Så jag är rätt så trött nu.

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0