Sentimentala kvällen

Hello.

Igår var en riktigt trevlig kväll med eve. Vi hade bestämmt oss för att ha en riktig filmkväll och kolla på film hela kvällen. Men så blev inte riktigt fallet. Det började med att vi såg ettan, tvåan och trean på Spy Kids. Sedan bestämmde vi oss att ta lite dricka av föräldrarna, men eftersom jag inte mådde så bra så tog jag inte så mycket. Vi var båda skit taggade om att bli fulla men jag hade ätit för mycket så jag mådde illa och jag kände på mig att om jag skulle dricka mycket så skulle jag helt klart spy. Och det är en upplevelse jag helt inte gör igen. Iallafall så satt vi i köket ett tag och snackade lite sen förflyttade vi oss till data rummet och lyssnade på musik medan vi hade en riktig djup pratstund. Fick reda på riktigt mycket saker som jag aldrig hade tänkt mig skulle kunna hända, men det stannar bara mellan mig och eve. Vi blir väldigt sentementala när vi har druckit och inte riktigt vet vad vi ska göra. Så utvägen var att prata om precis allt som händer i livet som jag kanske aldrig skulle säga till någon annan.

Vi gick och la oss runt fyra men somnade ungefär halv fem. Vaknade typ kl ett och hade världens huvudvärk. Tror inte att jag var tillräckligt flummig för att det skulle gå ut i kroppen så det samlades i huvudet istället (en teori). Eve vaknade runt tre och gick hem vid fem-sex. Medans hom sov var jag vaken och läste. Jag har blivit helt fångad av boken. Har aldrig riktigt tyckt om en bok såhär mycket förut, och så har jag inte ens kommit halvvägs i boken. 

Måste gå och läsa nu så att jag blir klar med det och kan se filmen! Lääängtar! xD

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0