När jag hör din röst

Hola,

Idag har varit en riktig hemma- mysar dag. Eftersom det är juldagen idag så har hela familjen suttit och spelat olika spel eller annat som vi fick igår i julklapp. Så mestandels av dagen har jag suttit och spelat Buzz Hollywood eller läst i en bok jag fick. New Moon (eller När jag hör din röst som den heter på svenska), det är uppföljaren i Twilight serien. Fick också trean-  Ljudet av ditt hjärta. Jag har läst ca hundra sidor och har typ gråtit igenom mig de sidorna. För den är sååå sorglig ibörjan. Åh, måsta läsa mer ikväll. xp

Vi har också spelat idol- spelet som Frida fick. Det var helt ok, men lite uttråkande. Man fick typ svara på frågor och sjunga lite. Inget mer.

Jag har ju inte sagt vad jag fick för julklappar, så här kommer lite saker jag fick:
- Tvåan och trean i Twilight serien; New Moon och Eclipse (När jag hör din röst och Ljudet av ditt hjärta
- Wii fit
- Buzz Hollywood
- Smink- box med alla möjliga småsaker. Som ögonskugga, rouge, läppglans o.s.v.
- Örhängen/ halsband
- Björn Gustafsson filmen
-  Hår inpackning
- Ritblock
Och mer saker som jag inte kommer på just nu.

    
 

Idag åt vi också min farfars kalkon som vi äter varje år på juldagen. Det är såå gott och det är verkligen en sak  man kan vänta ett helt år på att äta, eftersom det är enda gången på året jag äter kalkon. Så det var gott...

Ska dra och se om det gårr ngn bra film på tv. Chao!

xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0