Varning: vansinnigt beroendeframkallande

Nu är jag besatt, Igen! Den här gången är det boken När jag hör din röst som är andra boken i Twilight serien. Ända sedan jag började läsa den så har det ända jag gjort varit att läsa och läsa och läsa. Det är lite läskigt att man kan bli så besatt av en bok men som det står på baksidan; Varning: vansinnigt beroendeframkallande. Så jag är nog inte den ända som har upplevt den känsan om boken. Men LÄS DEN OM NI INTE HAR GJORT DET! För både ettan och tvåan ligger på första och andra plats på de absolut bästa böckerna jag läst. Längtar tills jag har läst ut tvåan och ska börja på trean. Men mest så längtar jag tills de ska börja spela in den andra boken, New Moon, och framför allt tills den kommer ut på bio. Can't Wait!

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0