another friday is ended

Kom för en stund sedan hem från att ha "lämnat" evelina på stationen. Jag brukar alltid ta bussen hem efter jag följt med eve till stationen, men såklart så går inte bussen tiden jag trodde utan en halvtimme senare. Men det är en sån där typisk sak som bara kan hända mig. Så då fick jag knalla hem i det härligt kalla vädret (var typ en isbit när jag kom hem). 
Idag var en typisk fredag. Ea och sedan idrott. Vi hade piptest på idrotten. Ville verkligen slå min lillebrors resultat, men eftersom han är så mycket mer vältränad än mig så gick inte det. Klarade till level 9, tror jag att det var, det är= 1480 meter. Melker (lillebror) sprang 1900. Föresten ifall någon inte vet vad piptestet är så är det att man ska springa 20 meter på en viss tid tid och sedan tillbaka o.s.v. Det piper varje gång men ska ha klarat 20 meter. Men tempot trappas upp hela tiden så det blir snabbare och snabbare. Svårt att förklara men tror att de flesta vet vad det är.
Ska snart dra mig till sängs eftersom jag är så himla trött. Men ska nog kolla lite tv innan.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0