filmer

Ifrah gick för ett tag sedan hem efter att vi sett filmen P.S I Love You. Den var riktigt bra. Den som gillar romantiska filmer är den till för= mig.  Hoppas det finns andra där ute som är lika blödiga som jag X). Gråter till NÄSTAN alla filmer.
P.S I Love You får fyra E:n av mig.     E  E  E  E



Juste såg en film igår också med Evelina. En skräckis. Barnhemmet (the orphanage) heter den och den var riktigt hemsk. Den var bra men hemsk, om ni förstår vad jag menar. Eftersom jag är väldigt känslig för sånna filmer så tyckte jag inte det var kul att kolla på den x). Jag vet iallafall två som vet vad jag snackar om och som inte heller tål skäckisar, Anna och Teresa. Inte kul! Inga mer skräck filmer för mig tack.  Den får tre E:n (bara för jag höll på och bajsa på mig när jag såg den, men jag rekomenderar den för er som gillar sånt)   E  E  E

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0