Gymnasie? Ingen aning

Halloj. Kom för ett tag sedan hem från öppet hus på internationella engelska gymnasiet södermalm. Det verkar vara en bra skola, bra rektor, bra drama program och allt. Men det ända som jag inte gillade var att(inget illa mot ngn nu) det var väldigt mkt blattar som skrek och förde liv. För det är det att vissa verkade väldigt seriösa på dt de gjorde men dt var fortfarande många där som var väldigt stökiga och så. Men jag får se hur jag gör. Den skolan står fortfarande på topp än så länge. Ska gå på Täby Enskillda imorrn och se lite... Min kusin Jannike ska ge mig och eve en rundtur på hennes skola Internationella Kunskaps skolan liljeholmen nästa vecka ngn gång så det ser jag fram imot. Ska plugga lite svenska nu så, see you later aligator...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Helena

mmh, måste vara svårt att välja skola, va äre du vill bli? (:

2008-11-21 @ 10:24:10
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/
Postat av: emiilu

Jag har faktiskt ingen aning, än. :/

2008-11-22 @ 00:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0