How should I do?

Halloj.

Kollade precis på en annan blogg och jag tänkte på hur mycket bättre alla andras bloggar är, så nu ska det bli ändring på det. Ge gärna lite förslag på hur bloggen kan bli bättre. Mer bilder, filmer? Jaja, vad vet jag.

Känner mig lite dum för jag hade sagt till Ifrah att jag skulle följa med henne på ett öppet hus på ett gymnasium även ifall jag verkligen inte orkade, så jag kollade på deras hemsida och såg att de inte har inriktningen jag vill gå så därför sa jag att jag inte orkade dra dit och att jag hade massa att göra. Som jag har, så därför tycker jag att det ok. :)

Jaja, ska dra och baka en kladdkaka nu tjockis som jag är. xD

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0