Jag ser det snöar

Äntligen är snön här! Har verkligen längtat efter den. Det kanske inte är så mysigt att det är så kallt men det är bättre än regniga hösten. Var på träningen när det började snöa, dt var inne men när den var slut så blev jag glatt överraskad. Jag började skrika och var fett glad. Tror att det smittade av sig för Elise började sjunga "jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väll roligt hurra!", jag började sjunga med henne så dt blev en liten sjungstund när vi var påväg till bilarna.

snön är äntligen här

Juste, igår när jag och Teresa var på donken igår så såg vi en Stefan backe kopia! Han hade rakad skalle, skäggstubb, samma blå randiga tröja och ljusblå jeans. Fick nästan ett skrattanfall när teresa ba: kolla en stefan wannabe. De måste vara omedvetna bröder. Otäckt faktiskt. Det räcker med en stafan backe.

stefan backe kopia

backe kopia
inte så lik framifrån men ändå äckligt lik

xoxo 

Kommentarer
Postat av: Karolina

OH JÄVLAR VAR LIKT!

2008-11-16 @ 16:01:07
URL: http://kaarolina.blogspot.com
Postat av: emilie

ah, jag veet! Måste visa honom bilderna imorrn. haha,

2008-11-16 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0