jul shopping i stan

Hallå!

Idag var en hektiskt dag. På Morgonen var så hade jag ea och vid typ halv 11 kom Marie (min lärare) och frågade om jag ville följa med och hjälpa till på en utflykt med miniorerna (2:orna i det här fallet). De hade tre extra biljetter så jag, Evin och Esparta följde med. Marie sa att det var någon föreställning som hette "den levande sjungande granen". Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig men jag tänkte att hellre åka in till stan och se på en föreställning än att vara i skolan och ha idrott. Det var i en stor kyrka i Karlberg. Föreställningen var typ en vinter musikal som de sjöng och agerade till massa vinterlåtar. Det var helt ok faktiskt. De sjöng riktigt bra och ingen sjöng falskt så jag satt och njöt. Ända dåliga är att alla små barn kommer komma fram till mig i skolan nu och kramas och hålla på, men det får jag ta.

Efter vi lämnat alla barn vid skolan åkte jag in till stan där Tess och Karolina var och väntade på mig. Jag älskar stan på vintern för det är dekorerat i massa lyktor, massa jul stånd och så vidare. Vi hann dock inte gå och kolla på NKs dekorationer så jag är lite besviken. När vi skulle åka hem hade jag köpt ett par örhängen, en maskara, ett par strumpbyxor och en box med sminkborttagning, ansiktskräm och ngn mer. Jag är väldigt nöjd med mina köp, men måsta åka in igen snart för lite julklapps shopping.
Puss hej leverpastej!

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0