Knä ont

Hallå. Har inte skrivit på ett tag men det är bara för att jag inte orkat. Iallafall. Nu sitter jag i skolan för jag tänkte att jag hinner skriva lite innan jag börjar. Igår och i förrgår snöade det riktigt mycket så jag och mina följeslagare bestämde oss för att ha ett snökrig. I tisdags hade bara jag och eve krig men det var en bästa dagen eftersom den hade bäst snö. I tisdags halkade jag också på mitt knä som jag igår började känna av. Jag har världens största blåmärke på mitt högra knä. Hemskt ont gör det. Ajjjjjj! Igår hade jag, eve, malin + tobbe en mulningsfajt. det började med att vi sa att man inte fick mula men efter ett tag märkte vi att det inte funkade utan att mula. Så vi var helt blöta när´vi kom in i skolan efter kriget, det var på lunchrasten vi hade men som tur var hade jag med mig ett extra par byxor. Eve hade inget ombyte och idag är hon sjuk/ förskyld. idag har jag so som jag faktiskt ser fram emot eftersom jag tycker det är intressant med historia och igår gjorde jag klart uppgiften vi ska lämna in idag, så YES!!!
Jaja, nu ska jag gå ner till min samling. See you later aligator!

xoxo 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Men hej här glömmer man en person :P

2008-11-27 @ 17:45:44
URL: http://kaarolina.blogspot.com
Postat av: emiilu

Så du var med på MULNINGS fajten alltså? Ok, du var med på snökriget men dig fick man ju inte mula tråkig som du är ;)

2008-11-28 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0