not everything turns out the way you thought

Halloj everybody. Ikväll hade vi besök av en av min lillasyrras kompis familj. De kom runt halv 7 och gick precis hem. Trodde att det skulle bli sjukt tråkigt men det slutade helt ok. Var ett tag med ungdomarna som den älsta är Melker och fridas kompis storasyster som båda är 12 år. Efter ett tag blev jag lite less på det, var ganska tråkigt så jag gick ner till föräldrarna som är riktigt roliga och snälla. Pappan där behandlar Melker nästan som sin son han aldrig fick(han har två döttrar). Lite kul att se för man ser att han verkligen saknar en son. Men iallafall så slutade kvällen bättre än förväntat. Så jag är ganska nöjd över kvällen ändå, kunde ju varit roligare men men. 

Juste, innan jag glömer, jag glömde att sätta betyg på filmen från igår. den får en trea av mig p.g.a. att den var lite obegriplig och att den slutade lika så.       E  E  E

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0