ny frilla, ny stil

halloj allihops. Sitter här och tjockar mig som vanligt, den här gången med rulltårta, mmm. Men reflexer som jag har så tar jag alltid en frukt efter varje onyttigt jag äter så jag blandar lite nyttigt med onyttigt ( jag vet att jag är skum).
Idag klippte jag och färgade mitt hår. Är så nöjd man kan vara. Jag klippte topparna, klippte upp och färgade i mörkbrunt. Suuper nöjd. Men det är självklart det blir bra eftersom jag litar verkligen på frisören jag går till. Har gått till henne ända sen jag började färga håret. Klipphuset heter affären(säger man så?), frisören heter Ritva och den ligger på söderhöjden. Det är inte så dyrt där heller, runt 700 kostar det att färga och klippa.

Lägger upp en bild på mästerverket x) 

jag i nya frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0