nya skor

Den här dagen har haft en bra början. Det började med att jag vaknade runt 11, gjorde de vanliga sakerna: åt frukost, kollade på tv, åt lunch osv. Hade haft ideén att åka till outlet för att köpa skor men ville inte åka själv så jag ringde Ifrah för att se om hon ville, och det ville hon för hon behövde också skor. Så vi fick skjuss av pappa ner dit som sen skulle till centrum med syskonen. Väl på skopunkten så fastnade både jag och ifrah för ett par skor men olika färger, jag svart och hon beige. Jag kollade på många skor efter det men hade fortfarande det första paret i hjärnan, så det slutade med att jag köpte det paret och Ifrah köpte de beiga. Det var "ta 3 och betala för 2" så jag och ifrah betalade tillsammans och eftersom jag fastnat för ett annat par så tog jag tillfället att ta dom också, som jag fick gratis eftersom de var det billigaste paret. Så nu har jag två nya par vinterskor som jag kommer använda flitigt. Lägger upp bilder på dem.

ett av de nya paren- det jag fick gratis

ett av de nya paren

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Så fina =)

2008-11-08 @ 17:18:58
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: emiilu

tackar ;)

2008-11-08 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0