pluggisar

Halloj, sitter här och äter en skål med blåbär/hallon fil med flingor och russin. Mmm! Mycket gott. Kom för ett tag sedan hem från skolan. Vilken pluggis dag det var idag. För idag kom alla på hur mkt de har kvar, inklusive mig, så alla (ok inte alla) jobbade stenhårt idag. Jag har inte så mkt kvar som jag är glad över. Har bara lite analys del kvar+ inledning. Jag skriver om Gustav Vasas tid och Karl XII. Såklart så valde jag den personen som det finns att skriva mest om eftersom han gjort så mkt till Sverige. men om jag skulle börja förklara varför så skulle dt bli typ tre mil långt. Så nu ska jag inte sitta och slösa massa tid, BÖRJA RENSKRIVA EMILIE!!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0