Beverly Hills

Hallo everyboody. Har ganska tråkigt just nu. Har inte gjort ett piss sen jag kom hem från skolan. Men jag väntar och längtar tills klockan blir 20.00  för då börjar 90210- Nya Beverly Hills. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av den men eftersom jag älskar den gamla Beverly hills så hoppas jag att den kommer vara minst lika bra. Iallafall så längtar jag till det. Är också förväntansfull till på onsdag. För då ska jag och eve åka in med min kusin till hennes gymnasium för att vara där en dag. Måste bara säga till min pedagog Marie först för att se om det är ok. Men det ska vi ju få så det ska nog inte vara några problemas. Lägger ut två vackra bilder på den gamla beverly hills och den nya beverly hills serien. Sayonara!

  



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0