"sikako si mama"

Guuud vad jag är irriterad på skolans datorer! Imorse så skrev jag ett skitlångt inlägg på en data i skolan och när jag skulle publisera den så stog det: server error! För in i di344()(&/¤#453 säger jag bara.
Jag skrev om vad som hände igår när jag åkte och åt med teresa, karro och eve. Det var absolut den roligaste kvällen på länge. Det började med att jag och karro åkte med buss från jakanstation och eve hoppade på på barkabystation. Vi åkte till lilla rött och mötte teresa där. Jag och eve köpte en gigantisk kebab pizza och delade på den. Jag blev precis mätt på min halva och eve på sin, men teresa såklart med sin stora aptit åt en hel själv. Fattar inte. När vi var klara efter typ en timme åkte jag, eve och karro mot stationen med buss och teresa åt andra hållet. Det var en riktigt rolig bussresa hem säger jag bara. Jag och eve lyssnade på lejonkungens En värld full av liv och började sjunga med som vanligt. Någonstans i början av låten sjunger dom "sikako si mama", det började jag och eve göra fula miner till när vi sa det. Riktigt kul. Sen när karro åkte hem med sin buss så väntade jag med eve på stationen och då hade vi utvecklat "sikako si mama" till "ring din mamma". När vi sa det dampade vi och jag höll bokstavlingen på att kissa på mig av skratt, alla på stationen kollade snett på oss men det brydde jag mig inte om alls, jag bara vinkade tillbaka till dem. Det går inte att beskriva det vi gjorde men jag lovar att ni skulle skratta om ni skulle se hur vi gjorde. 
Iallafall så tog det roliga slut när eve åkte med sitt tåg och jag med min buss. Det var min kväll.

xoxo

pizza
Min och eves gigantiska kebabpizza

pizza
Teresa med sin gigantiska vesuvio


Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, Fan vad jag blev hungrig nu!

2008-11-19 @ 17:52:20
URL: http://teresat.blogg.se/
Postat av: emiilu

hehe, mmmm pizza

2008-11-20 @ 20:08:28
Postat av: Gud

Indeed

2008-11-20 @ 23:16:49
URL: http://teresat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0