Im Bond. James Bond.

Halloj, har glömt att skriva om vad som hände igår, så här kommer det: Kl 12 så var jag som sagt på första innomhus träningen för fotbollen för sesongen. Det var riktigt kul. Och eftersom man får så mycket bättre träning inne än ute så blev jag riktigt trött i slutet. Vi körde lite styrketräning som jag idag känner av i magen. Har sån träningsvärk där! Vi gjorde det här när man är två och man turas om att ligga på golvet och ta upp fötterna och den andra puttar ner dem osv.  Men i slutändan får man ju en snygg mage. :) Så det är värt träningsvärken.

Efter träningen så fräshade jag upp mig lite och sen åkte jag och mamma för att kolla på Melkers ishockey match. En riktigt bra match var det. Det var ett riktigt bra drag på läktaren eftersom alla som brukar skrika mycket var där så det var roligt. Satt med en kille i melkers hockeylag som är skadad och vi hade, som vanligt, roligt med lite udda danser osv. De vann med 8-2. GRATTIS pojkar! Föresten så hade jag lovat Melker pengar ifall han gjorde mål och såklart så gjorde han det så tack vare honom så är jag fem kronor fattigare! x)

Efter matchen gick jag, pappa och melker på Bond. Eftersom det var farsdag igår så fick han i present att kolla på den nya Bond- filmen på bio av familjen(mamma) med mig och bror. Den var väll helt ok. Men jag tyckte ändå att den var lite krånglig. Det var många man var tvungen att hålla reda. Men den får tre E:n av mig ändå.   E  E  E

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0