"Om man vill vara fin så får man lida pin"

Hallu. Idag var en helt ok tisdag. Jag hade ea på förmiddagen och efter lunch musik med Cesar. Han var lite roligare än förra veckan men han är fortfarande väldigt seriös med det han gör. Han vill lära alla i klassen hur man spelar gitarr. Lycka till säger jag bara!
Efter skolan följde evelina och hennes kompis erika med mig för att ta hål i örat. Har gått och funderat hur jag ska ha det riktigt länge men nu är det äntligen gjort! Tog hål uppe på högra örat. Det gjorde pissont eftersom det var i brosket, men det blev bra resultat och det gör inte ont länge. Som lila hjärta alltid sa: "om man vill vara fin så får man lida pin".

Bild på mitt nytagna hål i örat
mitt nytagna hål i örat

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0