världens största pizzor

Shalom, idag var en typisk måndag (vet att jag säger det mycket om alla dagar även ifall de inte såg ut som förra veckan). Hade matte och sen svenska. På svenskan medelade våran svenska lärare att vi ska ha många uppgifter den här perioden, suck säger jag bara. orkar inte hålla på och stressa när vi kommer få mycket mer uppgifter i alla ämnen. Plus så har jag spanska prov på onsdag. Måste träna lite imorrn tror jag annars kommer jag ALDRIG klara provet.

Ska snart dra mot skälby där jag teresa och kanske evelina ska äta stockholms största pizzor(tycker jag). Lilla rött heter pizzerian. Rekomenderar verkligen att ni äter där ngn gång. Ta buss 541 och hoppa av på neptunivägen så ligger den på vänster sida.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0