15 imorrn

halloj, jag vet att jag inte har skrivit på några dagar men jag har inte suttit vid datan så mycket den senaste tiden plus att om jag har varit inne så har jag inte orkat skriva. Iallafall så har det tudligen inte hänt någonting viktigt eftersom jag inte har kännt att jag behövt skriva.
Det viktigaste just nu är att jag fyller 15 imorrn :). Jag vet att jag är en plutt men jag kan inte ändra min ålder(även ifall jag skulle vilja kunna göra det). Imorrn ska jag och Teresa (som fyller på söndag) ha en liten lung middag(jag tvivlar på att den kommer vara lugn) men några vänner. Jag är öppen för alla slags presenter :D. Nej, jag bara skämtar. Men ett Grattis tycker jag faktiskt att jag förtjänar x). Jag och eve åkte in till stan idag för att hon skulle köpa våra presenter och jag har suktat hela kvällen  för att veta vad det är men hon ger mig lite ledtrådar men jag har helt ärligt inte en aning om vad det är för något.
Jag skriver lite imorrn om hur kvällen slutar (om jag orkar och är nykter). Pusssar


En sån här vill jag ha tack


och en sån här! mmm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0