en helt vanlig måndag

Idag hände inte så mycket, det var en helt vanlig måndag helt enkelt.
Hade matte tre timmar på förmiddagen och sen svenska i en timme på eftermiddagen för att syo kom till skolan idag, för de som inte vet vad en syo är är det en tant som är studievägledare till gymnasiet. Efter allt gymnasie prat så börjar jag alltid tänka så mycket på vad jag ska välja för linje/inriktning och massa olika val bara snurrar runt i huvudet. Ena stunden är jag säker på att välja hotell-restaurang andra tänker jag att jag ska välja ngn linje jag kan vidarestudera sen. Åhh, blir såå förvirrad. Men just nu väntar jag bara på gymnasieguiden som vi får om några veckor som kommer vara till skit bra hjälp. Får se, får se. Som tur är så är det ett bra tag kvar tills vi måste söka. 

xoxo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0