evelina

Jag måste bara säga att jag älskar min och eves knas stunder. Det finns alltid ngt att göra när evelina är i närheten. Som t.ex. idag åkte vi hem till hennes mysiga hus och spelade wii fit. Riktigt kul, men det finns en mätare som visar vilket BMI man har och hur gammal ens kropp är. Gissa hur gammal min kropp visade sig vara. 27 ÅR!! Fy fan säger jag bara, jag skämms. Om man bortser från den där dumma saken så var wii fit hur kul som helst. Plus så var jag i en ganska jämn nivå som eve som gör  det ofta och jag som aldrig har gjort det! :) så det var jag väldigt stolt över.

När vi skulle åka till Jakan med tåget efter vi varit hos henne, så gjorde vi en berättelselek. Reglerna var att man ska skriva några meningar på 30 sek och sen är det den andras tur att fortsätta på den meningen den andra slutade på och det ända den andre får se är sista meningen. Resultatet blev riktigt kul, hehe.

Dagens roligaste mening var helt klart; "men släpp ner honom, stackarn" som en lärare sa till två pöjkar som skulle toadoppa en kille i sjuan. Som vi skattade!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Karolina

HAHHAHA, "SLÄÄPP HONOM, STAACKARN!"

2008-10-03 @ 23:13:56
URL: http://karolinajs.blogg.se/
Postat av: emiilu

aa, juste så var det xp hahahahaaha

2008-10-05 @ 12:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0