friday

Halloo, just nu sitter jag och väntar på att sölkorven Ifrah kommer hit. Vi ska "hänga" haha. Frågade om hon ville hänga idag och hon var ett stort frågetecken som vanligt när jag ska skämta med henne. Trög liten flicka det där, men jag älskar dej ändå ifrah om du läser det här :). 

Idag efter skolan åkte jag och Evelina till outlet för att fika lite på min gamla praoplats Waynes Coffe. Jag blev väldigt glad att hon som var "chef" över mig då kände igen mig och att jag behövde betala typ 20 spän när allt jag köpte egentligen kostade typ 70. Vet inte riktigt hur det gick till för jag blev så chockad när hon i kassan (hon jabbade inte där när jag praoade) sa 19.50. Blev riktigt glad för jag skulle inte ha så mycket pengar kvar efter jag hade köpt så nu sparade hon pengar åt mig. Riktigt snällt! Nu vet jag att jag kan komma tillbaka och fika och att de känner igen mig, för trodde inte att hon skulle göra det efter typ ett halvår. 

Efter vi hade fikat så åkte vi tillbaka till jakan för att eve skulle hämta ngn klänning till hennes pojkväns mammas fest som hon ska på imorrn. När hon hade hämtat den gick vi till centrum ett tag för att hon skulle på ngn musikal i stan kl typ 6 med en kompis, som hon inte hade en aning om vad det var för ngn. För ngn halvtimma sen så ringde hon och sa att det var Sune de skulle se. Vad jag skrattade när hon sa dt.
Jaja, måste gå och städa lite i mitt rum innan Ifrah kommer för det ser ut som en klädbomb slagit ner där. Bye bye!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0