Igår

Fyllde år igår och vilken kväll dt va!
Som sagt så hade jag och Teresa en lite middag som började lugnt, vi lagade mat(blev välldigt bra faktiskt) och sen så hade evelina och hennes pojkvänn Markus med sig en absolut V som hon gjorde skit goda party drinkar med. I drinken hade vi vodka, sprite och piggelin, var lite fundersam först men den var sååååå god, rekomenderas verkligen. Efter ett tag blev vi lite för flummiga så vi bestämmde oss för att ta en promenad, efter det gick det bara utför.
Vi började gå och allt var super, vi lyssnade på musik, dansade, pratade för fulla muggar, men sedan när vi hade börjat gå tillbaka så såg vi ett gäng med pojkar (17 års åldern), de började gå mot oss för att prata och när de var så nära så att man kunde se ansikterna så såg jag att det var en person som jag inte nämner namn på, men som jag, vi kan säga såhär, inte gillar. När han såg att det var jag så gick de. Men jag började skrika åt personen att komma tillbaka för jag var så arg på honom och jag ville snacka med honom. Jag frågade honom vad hans problem var och han bara nekade allt han hade gjort och det var då Anna(som också kan bli lite arg) gav honom en riktigt hård bitchklapp. Som jag älskar henne för det, för jag hade också en tanke på att göra det. Då Började en kille som heter Henning som var med oss skratta, åt jag vet inte vad, och då blev personen så arg så han började skrika och slå mot henning och jag blev riktigt chockad så jag, och alla andra för den delen, började skrika och försöka få bort honom från henning. Hans kompis fick till slut bort honom och mer var det inte just då. 
Vi gick ett tag, men sen mötte vi dom igen som nu hade plockat på sig ännu mer killar. Han började mucka mot Henning är en gång, men nu var det mer ord som slank ur honom. Eftersom jag så länge velat snacka med honom och han gjorde mig annu mer irriterad nu, så puttade jag bort honom för att snacka men det ända han gjorde var att fortsätta skrika och snacka om att henning skrattade åt honom. Så jag gav upp när en av hans kompisar kom för jag kunde inte få ut mer från honom. Vi gick åt olika håll och mer än så blev det inte. Jag somnade runt halv tre med sjukt mkt tankar i huvudet.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0