Kusslingen

Jag är kär! Hälsade på min kusse Ulrika idag som precis har fött en liten dotter och direkt när jag såg henne, alva, så blev jag kär. Hon är så söt så man nästan spricker. Ulrika hade hittat på namnet kusslingar till det jag och alva är, alltså kusin barn. Hon var tyst och sov mestandels av tiden vi var där men under den tiden så skickades hon runt mellan hela familjen som ville hålla i nyskottet i släkten. Längtar redan tills nästa gång vi åker och hälsar på dem (kan ta ett tag eftersom de bor i Linköping och man orkar inte precis åka dit varje helg).
Lägger ut lite bilder på sötingen från idag.


 här ligger hon och sover hos mig
Här ligger hon och sover i mina armar

Här ligger hon i mammas armar
Här ligger hon i mammas armar




Här fick hon till en söt "vink"-sovställning


Efter lunchen gick vi en liten promenix, jag, mor, far, syster, kusin Jannike, kusin Ulrika och lilla Alva såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0