R.I.P

Sitter här och tråkar framför datan. Har inget att göra idag så jag sitter hemma och har läst lite i min bok och kollat på tv men det är nästan det. Juste, gick till konsum med syster som skulle köpa godis så jag köpte en 'Ben and Jerrys' glass med choclat browne fudge smak. Ska nog träna lite no så att jag kan allt till no glosförhöret på onsdag, det hinner jag inte imorrn eftersom jag ska åka och hälsa på min kusin och hennes 3 veckor gamla bebis. Längtar! 

Igår var Ifrah här på kvällen. Vi satt framför datan typ hela den tiden fast vi egentligen hade tänkt kolla på en film, men jag är inte överraskad att det blev så eftersom det ALLTID blir så när vi ska göra något. Vi tänker ut en sak sen blir det inte alls som vi tänkt. Vi kollade på en video med massa kända sångerskor som beyonce, mariah carey, mary.j blige o.s.v som sjunger om att stödja cancer och när vi satt och kollade på videon så började jag gråta när jag tänkte på min mormor som dog av cancer. Det var väldigt överraskande att jag började böla eftersom jag inte gjort det på hur länge som helst när jag har pratat om mormor. Men jag skyllde på att det var musiken som gjorde att jag grät, inte världens bästa ursäkt men det var den bästa jag hade. Saknar dig mormor.
Låten heter föresten 'Just Stand Up', lyssna på den vetja. Riktig bra låt. 

xoxo     

Kommentarer
Postat av: Nitania

Förstår att du saknar din mormor. Hon har det förhoppningvis bra där hon är nu! (L)

--

Vill du vinna en GOODIEBAG VÄRD 2500 KRONOR? Delta i tävlingen på min blogg! http://nitania.blogg.se/2008/october/tavling-goodiebag-vard-2500-kronor.html

2008-10-11 @ 16:16:11
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0