thursday

Halloj, har inte skrivit på några dagar. Men det är för att jag inte har satt en fot i datarummet på de dagarna. Så därför har det varit lite svårt att skriva ett inlägg. Men men, det har faktiskt inte hänt så mycket kul ändå. Veckans höjdpunkt var när jag och Teresa gick och gymmade. Det var riktigt kul och första gången som någon av oss gymmade, eftersom vi precis fyllt 15 (eller inte, vi båda fyller faktiskt år nästa helg, jag den 18:e och hon 19:e). Vi var duktiga på att strecha så ingen av oss har träningsvärk (som tur är!!!!!). Har precis kollat på en Prince of Egypt, eftersom jag och eve har bestämmt att vi ska kolla en disney film varje dag (fast det här är ingen disney, men en tecknad så jag tycker att det räknas). Det var väldigt, väldigt länge sen jag kollade på den så jag kom inte riktigt ihåg hur den var men sen kom det tillbaka när jag väl började kolla. Ska kolla på wall.e nu som jag precis laddade ner. Skriver ett inlägg sen om hur den var. 

besos y abrazos 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0