today

Today var jag och kollade på min lillebrors hockey cup i Täby. Det var helt okej, förutom att jag höll på att förfrysa mina tår, men jag hade min tjocka dun jacka på mig så frös inte på ngra andra ställen på kroppen. De kom trea men jag tycker de förtränade första platsen. Näst sista matchen var en riktig kaos match. Spelarna började bråka, skrika på de andra laget, skrika på domarn, domarn puttade omkull en i laget o.s.v, o.s.v. Blev riktig sur på domarna och tänkte helt seriöst gå och slå till dem, men sen såg jag att det var två riktiga hetingar så jag lät bli. 
Nu är jag såååå trött, ska nog gå och börja läsa min bok mamma köpte till mig idag, hoppas den är bra, för vi måste lämna in en bokreccension om tre veckor. Jag måste hinna läsa ut den till det. God natt, sov sött!

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0