mår illa som en gorilla

Halloj, sitter här helt osminkad, riktigt trött, uttråkad och lite nere. Hände en sak i helgen som jag länge vetat skulle hända. Men jag vet att det är lite barnsligt men inget är väll barnsligt om man börjar gråta, lr? Orkar faktiskt inte tänka på det just nu, så jag kan berätta om det roliga som hänt i helgen. I lördags var jag, evelina och teresa på bio. Vicky Christina Barcelona, med Penélope Cruz och Scarlett Johansson. Jag blev besviken på den för jag trodde den skulle vara bra, men den var inte alls som jag trodde. Den får två e:n av fem.       E    E

Efter bion åkte evelina till spånga och jag och teresa åkte hem till mig. Vi söp oss riktigt, riktigt fulla. Tror jag aldrig har varit så packad, och det tror jag kroppen märkte och sa ifrån, eftersom jag låg och spydde hela natten. Stackars teresa, och just nu om jag ser alkohol av något slag känns det som om jag ska spy. Hela dan igår låg jag hemma med världens värsta bakfylla, mådde sååå illa. Aldrig mer säger jag bara. Anledningen till att jag spydde tror jag inte bara var alkoholen, för jag åt en kykling pizza den dagen och eftersom man kan bli magsjuk av att äta rå kyckling så tror jag att det var lite av anledningen också. Hoppas jag blir bättre bara, för jag vill inte ligga i säng hela lovet. 

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0