hemma skojj

Halloj halloj idag var faktiskt en rolig dag. Det första vi gjorde efter morgonsamlingen var att samla ihop alla spanska elever och snackade lite resa med dem. Alla våra försök att komma på massa saker att samla in pengar på går alltid i kras när någon ba: "men kan inte alla bara betala för sig själv", men tänk om inte alla kan betala själv. Plus att det är mycket roligare att samla in pengar tillsammans. Iallafall, efter det mötet åkte jag och evelina hem till mig för att plugga, och såklart blev det inte så mycket pluggande men vi hittade en skit bra sajt där man kan få hjälp med att planera olika grupp- utomlandsresor, och hon som hjälpte oss när vi ringde var väldigt hjälpande och så. Det var dagens höjdpunkt. När vi skulle laga ngn lunch så fanns det inte så mkt, men det blev burk köttfärssås och pasta som slutade upp väldigt god faktiskt. Och när man är med evelina så kan man inte vara seriös för uppe i ngt av våra köksskåp hittade hon en sån här klet sprej som man brukar kunna köpa på valborg och började spruta på mig och då sattes ett krig igång som slutade att jag fick skit mycket i håret och då blev det fred. Och såklart missade vi precis den sista bussen i timmen så vi var tvungna att gå till skolan så att evelina kom 20 minuter sent till sin No-labb, not good. Jag hade då ea och under den ea tiden fick jag ganska mycket gjort, för jag satt själv och då går det bättre att jobba. Men jag är inte klar än så nu måste jag sätta mig ner och plugga lite så, see you later aligator! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0