prov

Idag gjorde jag det fasade matte provet. det var geometri och jag gillar geometri (iallafall bättre än alla andra matte ämnen) och jag trodde att jag var vär förberedd och att det skulle vara lätt. Men såklart så gick det piss (kändes det som). Jag hoppas att det gick bra! Annars MÅSTE jag göra omprovoch då ska jag vara mer förberedd.

Annars idag så hade jag idrott som jag inte var med på för att mina knän är fuckade, gick och kollade dem för några månader sen och efter det har de varit bra men nu de senaste dagarna har jag fått ont igen. :/ Inte bra.

Jag har ingenting att göra i helgen, men jag tror att jag ska ringa Ifrah så kan vi ha lite film mys någon kväll. Om inte så tror jag att jag åker till stan, för det är såååå mycket jag måste köpa, t.ex. skor, jacka, väska, tjocktröja o.s.v.

jaja, nu ska jag se om jag hittar någon kul film att kolla på.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0