Tisdag

Halloj, har inte skrivit på ett tag, för att vara precis sen förra fredagen. Var ju i Larsbo i helgen med bästis Nathalie och vilket röj *host* det var. Vi hade tänkt gå på en fest i Fagersta med älsklingen Vanessa men såklart gick det inte och när vi ville åka till hennes kompis i Söderbärke (10 min från Larsbo) då fick vi inte för föräldrarna. För att de ville att vi skulle "spendera" helgen med familjena för att det var det vi kom dit för att göra. Visst det förstår jag men vi skulle få skjuss hem efter vi varit där. Men, men vi hade kul ändå. Vanessa samlade in några kompisar som vi var med, inte så länge för de gick ganska snabbt. Så vi gick hem till Vanessa för att "hänga" lite och det slutade upp med att jag blev as packad medans de andra inte blev det minsta fulla -.- Dagen efter var jag lite smått *host* bakis men det var ok. Eftersom föräldrarna också hade druckit lite (mycket)på lördagen så bestämmde de sig för att ta en promenad och det var skiiit mysigt, solen sken och lite smått kallt men helt ok. När vi kom ner till skön satte jag, nathalie och småbrorschorna oss på en bänk och snackade om allt möjligt i typ en timme. Rikigt mysigt. Nej nu måste jag gå och kolla på one three hill som jag har missat 20 min av! :) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0