Allt är ditt fel Henning

Fasst dt var egentligen inte hans fel, utan jag behövde ha någon att skylla min klantighet på och då fick det bli henning. Såhär var det; Jag, Henning och Eve satt i skolan i studiohallen och bara när jag ville att eve skulle sätta i min dators kontakt så ville hon hämnas på att jag hade lurat henne imorse. Så hon la över kontakten på en halvvägg som avskär rummet. När jag ville ha ner den så drog jag i den och först så fastnade det i ngt som gjorde att jag trodde att den satt fast. När jag för andra gången skulle försöka dra ner den så drog jag och till min glädje *himlar med ögonen* så lossnar sladden och med full fart mot bordet så krashar den på mitt tangentbord och slår av en tangent och skadar den brevid. En riktig mördar kontakt säger jag bara... Istället för att erkänna att det var jag som klantade mig så skyllde jag ifrån mig på alla andra och surade resten av eftermiddagen...

Det som livade upp mitt humör var att det var så otroligt fint väder. Värme och sol, det kan inte bli bättre. Det var en riktig varm vårdag *jag är lycklig*


Kanske inte såhär varmt vare idag, men visst ser det härligt ut?!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0