Ännu en härlig solig dag

Heej

Fan vilken skön dag det har varit idag! Själva dan i skolan var som vanligt en katastrof; jag och malin förstörde min dator ännu mer än förut och vi hade matte= inte kuuul. Det enda kul i skolan var på rasterna då vi gick ut och lekte med snurrgungan på skolgården. Det är bara bra att få bete sig som ett barn lite då och då.

Efter skolan så drog jag, eve, anna, malin, sofia och stina till Lidl för att köpa energidrycker. När vi väl var där så köpte alla godis, chips, kakor och annat till energidrycken och när vi betalat så gick vi till malin och karros innegård (bananhusens innegård) där vi satte oss vid ett bord och började fika lite. Efter ett tag ringde vi ner karro som först kom tomhänt (!!!) till kalaset, men sedan så övertalade vi henne att gå och hämta sin kladdkaka som hon hade gjort tidigare. Då blev det ett riktigt kalas med musik, skön värmande sol och kladdkaka. Riktigt gött vare. 

Lite (mycket) bilder från idag:


Jag och Eve på gungan

Jag spräckte mina byxor mellan benen när jag skulle upp på gungan -.- Inte speciellt klokt

Här ser man hur roligt vi hade

Eve och Malin på gungan

Anna fick in en riktigt bra teknik på hur man skulle snurra

Picknick gänget

Bevis på att Karros närbilder kan bli söta, Stina och Malin

Trion på ena sidan av bordet

Slutgiltiga Picknick gänget plus Sofia som tar kortet, jag ser lite drogad ut xp

"Men du, bara för att du bor här så betyder det inte att du är en mus. Va!"

Jag tackar för mig!
xoxo

Kommentarer
Postat av: sofia

haha fina bilder!

2009-04-10 @ 12:01:09
URL: http://teddietorture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0