Bullen älskar sin bagare

Vill tillägna detta inlägg till min absolut bästa vän, Evelina Andersson. Hennes liv ligger inte på topp just nu, inte blir det enklare när det varje dag händer ngt som gör så att hennes humör sjunker. Jag vet att jag är en av de personer som får hennes liv att försämras en aning då och då. Men problemet är att jag inte gör dt med mening och jag hoppas att hon verkligen vet och förstår dt. Jag gör allt för att fixa problemen jag orsakar och det gör jag genom att vara på mitt fåniga humör, vilket menas att jag skämms och vill gottgöra. 

Evelina, du vet att jag älskar dig med hela mitt hjärta, förutom de gånger då vi går varann på nerverna, då älskar jag dig bara 99 hundradelar av mitt hjärta. Vill bara att du ska veta att jag ALLTID kommer ställa upp för dig, och att jag ALDRIG kommer backstabba dig. Hoppas att du förstår vad jag försöker komma fram till och att du ALDRIG kommer tvivla på det jag säger nu.

Bullen älskar sin bagare med hela sitt degiga hjärta



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0