Crack a bottle

Hello!!

Denna dag har varit ännu en skön, solig dag. De utnyttjades tyvärr inte eftersom jag var i en galleria stora delar av dagen, men det var de absolut värt! Jag var med Ifrah och Aqve, skitmysigt faktiskt! Klicka här för att komma till Aqves blogg.

Just nu sitter jag faktiskt och gör lösnaglar på mig själv och Aqve sitter bredvid och är moraliskt stöd och dj, höhö. Hoppas det blir bra, kanske slänger upp bild senare. Lutar åt att det blir fransk manikyr, men man vet aldrig ;)

Slänger upp lite bilder från idag;

Aqve och Ifrah<3

Jag och Aqve

Nu ska jag fortsätta med naglarna, kommer nog vara uppe ett tag till eftersom Aqve och jag fick för oss att ta en kaffekopp för en stund sen. Haha, smart klockan 2 på natten ;)

Skriver imorgon igen!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Ifrah

HaHa vad gör jag på bilden ser ut som att jag ska spy any second ;P

2009-04-13 @ 15:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0