On top of the world

Heeej

Denna helg har varit helt proppfull! I fredags hade jag först fotbollsträning med Ifrah and the damlag. Efter det raceade jag hem, duschade, fixade iordning mig och skyndade ner till säby där vi skulle ha grillning/krök. När vi kom till "vårat" ställe i säby var det upptaget. Så vi fick typ gå skit långt till nästa grillplats som låg mycket längre bort. Det var ingenting jämfört med "våran" grillplats, men dt fick duga. Dt kom lite folk, orkar inte rabbla upp alla, och lite hipp som happ så försvann  alla igen. Men vid 11 så drog jag, eve, malin, stina, nadish, henning och emmie vidare för att möta upp filip och johannes. När vi hade suttit vid en skola och chillat i ngra timmar drog jag och eve hem till henne där vi somnade nästan direkt efter vi kommit innanför dörrn.

Igår hade vi annas en månad försenade födelsedagsfest. I födelsedagspresent fick hon en vattenpipa och en flaska sprit. xp När hon öppnade paketet med vattenpipan (hon har tjatat om att hon vill ha en vattenpipa hur länge som helst) så började hon skrika "ÅÅÅÅÅÅ! Jag älskar er!Jag älskar er! Åh, tack! Jag älskar er!", typ tio gånger i rad. Jag menar... visst vi är alla väldigt lätta att älska, men när man hör dt hela tiden så blir man lite trött på dt... haha, driver...
Men iallafall, när dt blev för kallt så drog jag, eve och malin hem till mig där vi lämnade av oss våra grejer och åt lite, och sedan drog vi ut igen. Då mötte vi upp Henning, Nadish, Niklas och Johannes. Vi lunkade runt lite i jakan ett tag, men sen blev vi för trötta så vi gick hem. Vi kom hem runt halv 4 och somnade direkt.


Idag har jag och eve varit hemma hos mig och bara kollat på 90210, typ hela dagen, så vi missade solen. Men men, dt ska bli sol i veckan, så får utnyttja solen då.


Förlåt för dt extremt långa inlägget...


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0