En kväll som bör upprepas

Heeej

Verkligen tack alla som var med och grillade i Säby i fredags. Fan vilken rolig kväll vi hade. Det började med att jag, eve, tess, anna, karro, malin, henning, lina och mattilda åkte (jag åkte och de andra gick) till säby, dt var ca kl 7. Runt 8 -  halv 9 kom johannes, filip och deras kompis emmy dit och det var då det började bli riktigt drag. Kl 9 - halv 10 kom ett till gäng med elias och jakob i täten (kommer inte ihåg de andras namn xD). Det var skit mysigt, vi grillade marshmellows, korv och eve försökte till och med elda en platspåse. Men det stoppades snabbt av mig och la elias. 

När jag skulle hem följde alla andra också med pga att dt var så helvetes kallt, så det var dags helt enkelt. Anna skulle sova hos mig, så när vi hade skilljt oss från de andra och vi kom hem så la vi oss på direkten.

En kväll som denna SKA upprepas.

Igår jobbade jag, var på smink rådgivning på FACE (som jag fick förra året i konfa present, men inte var värt pengarna enligt mig) och var på filmkväll hemma hos Lina.

P.S. Lägger in bilder från fredags så snabbt jag fått tag på dem ;)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0