Patience

Hellu

Igår så spelade jag, eve, karro, tess, lina, anna, malin, sofia, nisse och henning in vårat engelska projekt. Vi gjorde en talkshow som hette celebrity show. Lite fantasilöst kanske, men vi kom inte på ngt annat. det gick ganska bra, jag och tess ska klippa och hålla på med den i helgen så jag kan bara säga då hur det blev, men vi får se...

Idag så hade jag bajs so, dt sista so passet i grundskolan för övrigt, och bajs ea, var inte så koncentrerad så gjorde inte så mkt. Inte bra, inte bra...
Efter skolan drog jag, malin, eve, sofia, stina och elin till bananhusens gård och hade en liten Lidl picknick som vi har haft många gånger den här månaden (ok, kanske fyra gånger då x-D). Ganska mysigt, dt var bara så kallt, men i slutet tittade solen fram och värmde oss lite. 

Måste dra på fotbolls möte nu, berättar mer om dt senare kanske...

xoxo  

Kommentarer
Postat av: Karro

och glöm inte att du sprang helt spontant hem till mig också och kissade hahaha

2009-04-16 @ 22:57:26
URL: http://karolinajonhagen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0