Sola och bada i pina colada

Hellu

Jag tror att alla någon gång som ung suttit och sjungit med i markoolios låtar. Jag vet, för jag vet en av dem. Men har ni riktigt tänkt på vad han sjunger om egentligen? Tex "Sola och bada i pina colada", som var min favorit låt med honom när jag var liten, där sjunger han om att dricka och bli full, ragga upp tjejer och få av tjejer sina trosor. Jag menar, hur kunde mina föräldrar låta mig lyssna på något sånt? Inte för att jag förstog något av det, men ändå. Nu när man verkligen tänker till på vad han egentligen sjunger,rappar, så fattar jag inte riktigt på hur han tänkte på när han gjorde låtarna. Han visste att han var en stor idol bland barn, så varför sjunga om något som bara låter perverst?
Men jaja, han är cool och jag gillar hans låtar. Men han är en riktig pervers typ om man tänker på vad han sjunger om.

En vers i "Sola och bada i pina colada"
Jag går på party, humöret på topp
Jag ser en kvinna, vilken kropp!
Jag måste kramas, jag måste gosa
Jag måste få av hennes tanga trosa
Ett knä i skrevet, sen va det slut
Jag vill ha en brud och det é akut
Jag lyckades till sist få ett ragg
Hon var väl närmare fyrtio tagg
Vi började dansa och festa loss
Kände mot mitt ben en kabanoss
Jag fick panik, jävla skit
Mitt sjyssta ragg var en transvestit

Riktigt skön vers, nu när man fattar vad han sjunger om. I refrengen så sjunger tjejerna ju "alla blir glada av pina colada", och med översättning: alla blir fulla.

Klicka här för att lyssna på hela låten.

xoxo

Kommentarer
Postat av: ballen

den där markoolio är verkligen ett riktigt pervo när man tänker på det! xD

asså det är juu typ asmånga av hans låtar (nästan alla) som är fett perversa. xD hahaha

2009-04-29 @ 15:06:18
URL: http://kallbooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0